Problemen met de uitslagen van de 20 van Alphen

In het gastenboek van de 20 van Alphen staat te lezen:

20 van Alphen

Bericht van het bestuur
Ondanks een geslaagd evenement met veel regen en een record aantal deelnemers, verloopt de publicatie van de uitslagen duidelijk niet naar wens. RaceTimer is momenteel druk doende een technisch probleem op te lossen wat is ontstaan doordat het modem op het 10 km-punt, wat de datagegevens via een internetverbinding naar de finish computer stuurt, niet goed heeft gefunctioneerd. Het gevolg hiervan is dat in eerste instantie de data niet goed werd gesorteerd en men verkeerde tussentijden kreeg toegewezen.

Gisteravond is men begonnen de, wel geregistreerde, data te lokaliseren en vervolgens deze uit de poort te downloaden. Als eerste is men nu bezig de gemixte data goed op zijn plaats te zetten en men verwacht hiermee aan het einde van de middag klaar te zijn. Vervolgens gaat men vanavond en vannacht de 10 kilometer tussentijd data koppelen en het streven is om dit dinsdag in de loop van de ochtend klaar te hebben. Het is goed om te weten dat de overige gegevens gewoon beschikbaar zijn!

Verder is het belangrijk om te melden dat de uitslagen die door het AD.nl op hun website zijn gepubliceerd door een technische fout bij het AD volkomen verkeerd zijn weergegeven. Men heeft bij het AD een verkeerde bestandbewerking uitgevoerd waardoor er zelfs deelnemers van de editie 2007 in de uitslagen voorkwamen en enkele klassementen door elkaar zijn gehaald . Bij het AD heeft men dit wel snel trachten te corrigeren, maar ondanks deze correctie worden de uitslagen nog steeds niet correct door het AD weergegeven. Het AD betreurt dit uiteraard ten zeerste en verklaart dat RaceTimer in deze publicatie geen enkele blaam treft. Men zal de uitslagen van hun site verwijderen en pas als de goed uitslagen binnen zijn, weer publiceren

Alle data die door RaceTimer wordt aangeleverd wordt nu eerst door onze wedstrijdsecretaris gecheckt alvorens deze voor publicatie worden vrijgegeven. Het spreekt voor zich dat we deze ongelukkige situatie zeer vervelend vinden en hopen op uw begrip hiervoor.

Namens het bestuur van de Stichting Twintig van Alphen onze excuses voor deze gang van zaken.

Kees van Veen, voorzitter.

We moeten dus nog even wachten op de juiste uitslagen…

Overigens:
nog meer mooie foto’s zijn te vinden op de fotosite van Tom Binnekamp